“Let it Loose”

Les 2 van de workshop is werken met silhouetten
Mijn keus was makkelijk dat ik na het zoeken min papieren Starbucks tas vond (dacht die ga ik knippen en gebruiken)
Een mooie silhouet en een heerlijke koffie die ik mij zelf altijd wel trakteer als ik het zie.
les 2
De ondergrond heb ik met witte Gesso gedaan en daarna een groene(olijf) acrylverf en wat roze.
Daarna met een oude blaasstift het sjabloonpatroon geblazen.
les 2 (1)
Wat omgetekend met een zwarte pen en de tekst met een stift.
les 2 (2)
Een wit randje langs de letters dan komt het wat mooier over.
Dit was les 2 en ik ben tevreden op het resultaat.
les 2 (3)
les 2 (4)
De laatste 2 foto’s met de stiften, sjabloon en verf erbij ( dit is het enige wat ik gebruikt heb)……………. en wat lucht om te blazen:)

4 Reacties op ““Let it Loose”

  1. Het knippen of snijden van je eigen sjablonen is inderdaad een heel werk, maar erg bevredigend toch? Ik vind deze uitwerking fantastisch!

Geef een reactie

