“Muziekpagina’s”

Hier wat nieuws maar erg leuk om te doen, met een groepje van 14 noemen we een zanger/ zangeres
met het daarbij behorende liedje en daar maken we een pagina over.

1 ste SONG: ANGELS
         ARTIEST: ROBBIE WILLIAMS
Song, Angels van  Robbie Williams

6 Reacties op ““Muziekpagina’s”

  1. Ik ben altijd gek op muziekpagina’s maken, leuk dat jullie dat met een groepje doen, dat werk wel stimulerend lijkt me.
    Vorig jaar heb ik deze song ook in mijn muziekjournal gemaakt. Jouw pagina is erg mooi. Ik lees wel maar reageer niet altijd omdat ik dat bij w WordPress erg lastig vind. Nu zie ik bijvoorbeeld de regel dieik aan het typen ben niet en als je reakties wil ontvangen moet je altijd eerst emails bevestigen (en ik krijg al zoveel emails) Maar ik volg je wel hoor!
    Groetjes van Jolande
    Jouw pagina

Geef een reactie

