Mijn werk in Robin Magazine # 3

RR. Magazine Retro Summer (5)

De opdracht was knip, plak, teken, schilder enz enz enz en maak er een mooi geheel van voor in het nieuwe Robin Magazine nr. 3
Daar heb ik me voor aangemeld en zie hier het resultaat er staan er een paar in, en als dank kreeg ik een magazine thuisgestuurd
waar ik natuurlijk erg blij mee ben.

Wil je een kijkje nemen op de side van Round Robin of een Magazine bestellen dan kan dat hier. http://robinmagazine.wordpress.com

RR. Magazine Retro Summer (1)

Vond deze van mezelf wel erg mooi, lekker fleurig, en nog heel veel andere die zeker ook de moeite waard zijn om te kijken.

7 Reacties op “Mijn werk in Robin Magazine # 3

Geef een reactie

