Dagje Friesland/ Groningen

Even renee en Djay opgehaald uit groningen, dan maken we er gelijk maar een daggie van:
Hier wat foto- tjes o.a. plaatsje Workum, waar we heerlijk op een terras een koppie hebben gedaan.
En we wilde naar het Jopie Huisman Museum maar die was jammer genoeg dicht en om nou een paar uur te wachten
in een dorpje waar niks te beleven valt ( wel een mooi dorpje) op Zondag hadden we geen zin in dus naar de kust.

Dagje Friesland en Groningen
Naar Lauwersoog, daar een heerlijk haring gegeten en heerlijk de dijk op verkoeling zoeken.
Mensen waren aan het wadlopen ik heb dat nog nooit gedaan dus dacht met dit warme weer LEKKER.
Maar daar moet je wat voor aan je voeten hebben jeetje wat diep ga je in de slik, raar gevoel en evenwicht bewaren want voor je het weet leg je met je gezicht in de slik.
Na een stukje gelopen te hebben(een man liep schuin voor mij die waagde het ook) 🙂 zag ik een grote krab jeetje daar zitten er veel meer van in (had ik kunnen bedenken).
Ik wilde ik zo snel mogelijk terug, die man ook wand als die aan je teen hangt dat jodel je wel ff…… alleen al het idee wat er nog meer in die slik zit.
Was blij dat ik weer aan de kant met viese stinkende voeten eerst maar ff goed wassen met water uit een flessie, had helemaal zwarte randen onder m’n nagels dus volgende keer ga ik met lieslaarzen aan. Dagje Friesland en Groningen (1)

Geef een reactie

