“Sint & Pietenhuis”

Samen met Djay naar de molen in Egmond aan de Hoef waar het Sint en Pietenhuis is ( beetje spannend allemaal maar toch wel leuk) hieronder slaap/ badkamer Sinterklaas.Sint & Pietenhuis

Hieronder de Pietenkamer met allemaal stapelbedden en kadootjes, er liepen best veel zwarte pieten dacht als ik uit het raam kijk zien ze me niet. Maar er was ook een Piet die begon zomaar met mij te praten en een high vife en een box dat vond ik wel leuk.

Sint & Pietenhuis (1)

En er waren een heleboel schoolkindertjes dat vond ik wel gezellig, en ik mocht een taaitje versieren was ook leuk en lekker.

Sint & Pietenhuis (2)

En toen mocht ik nog een parcour afleggen van wat de Pieten doen, op dak lopen kadootjes door de schoorsteen gooien en nog meer en dan kreeg je een Pietendiploma maar die hoef ik nog niet hoor, volgend jaar maar er waren zoveel Pieten om te helpen…….. is nog niet nodig. Ze stonden zelfs bij de schommel nou daar hoef ik dan ook niet op alles is toch nat.

Sint & Pietenhuis (3)

Maar ik vond het wel erg leuk om te zien allemaal en Oma ook die was gelukkig mee.

Geef een reactie

