“Root: 30 dagen Journal Project”

Een nieuw project waarvan ik 30 dagen een art journal ga maken met als inspiratie een quote, gezegde of gewoon een mooi citaat.
Hier al wat resultaten heb er nu 6 gemaakt.
Het zijn er in het totaal dus 30 en ik heb besloten om het in eigen tempo te doen dus niet persé 1 per dag
alhoewel dit geen straf voor mij is om te doen, maar ik heb natuurlijk ook nog andere dingen te doen 🙂

dag 1      

dag 2
. dag 3

  dag 4

  dag 5

 dag 6

 

Dit allemaal met de opdrachten van Lisa Sonora Beam.

6 Reacties op ““Root: 30 dagen Journal Project”

  1. Hey Wilma, leuke pagina’s heb je al gemaakt hoor! En allemaal zo divers, leuk om te zien! Ik ben stapelgek van je laatste pagina, vind ik helemaal top! Benieuwd naar wat volgt 🙂 Groetjes, Carmen

Geef een reactie

