“ Strand en Zee”

Zo dacht ik samen met een collega even naar het strand te gaan heerlijk even de honden uitlaten, is ‘t me toch druk

JA NATUURLIJK DACHT IK NOG, VAKANTIE EN SUPER MOOI WEER dat viel even tegen beetje veel mensen vind ik niet zo erg

maar een horde mensen vind ik niet echt fijn. En ja natuurlijk willen die mensen ook lekker naar de strand

maar ik ga voortaan wel als het wat rustiger is. Uiteindelijk toch nog lekker gelopen en een mooie rustige foto van het zeetje kunnen maken.

24-02-2014 (2)
En Blake en Luka.
24-02-2014 (3)

Een Reactie op ““ Strand en Zee”

Geef een reactie

