“Vakantie 2”

Woensdagmorgen weer op tijd wakker voor een heerlijke ochtendwandeling. 

 konijnen en eekhoorns in overvloed 😜 

 Daarna naar het plaatsje Ootmarsum geweest, en s’middags heb ik een rondwandeling gedaan met een boswachter. 

     donderdag begon ik weer met een wandeling en daarna heb ik een heel stuk gefietst.

   heel vervelend als je zuks tegen komt bah, waarom niet gewoon je troep OPRUIMEN!!! 

 Vrijdag eerst lekker rondje vijver gewandeld en daarna samen heerlijk stuk gefietst. 

     

Zaterdagmorgen ochtendwandeling. 

 Erg nat van de regen, maar verslaafd aan de natuur. En s’middags een heerlijke wandeling met Jago gemaakt, die was gisteravond aangekomen voor 2 nachtjes. 

   s’Avonds heerlijk met zn allen bij Renee geBBQt ook samen met Char en Boo die sliepen daar. 

Zondag heb ik eerst weer een ochtendwandeling gemaakt en daarna heeft Char mij naar De Lutte gebracht waar ik ook een hele mooie wandelroute wilde maken, en dat is echt een aanradertje. 

    Moe maar voldaan haalde Char mij weer op.

Maandagmorgen 8 juni de week is voorbij wat was het lekker hier een week te zijn heerlijk rustig maar nu inpakken, inladen en Renee met de jongens ophalen ( die hadden het ook erg naar de zin gehad) 

 Einde van een mooie zonnige week.

Een Reactie op ““Vakantie 2”

Geef een reactie

